Friday, April 2, 2010

之一﹕ Yahweh, I know, You are near...

"Yayweh, I know, You are near. Standing always at my side. You guard me from the foe, and You lead me in ways everylasting..."


最近﹐ 心神不寧... 睡得也不好... 祈禱﹐ 也沒多大的幫助。 有時在想﹐ 好像不大信任您。 可能是自己超之過急吧... 不太好。


"Lord, You have searched my heart, and You know when I sit and when I stand. Your hand is upon me, protecting me from death, keeping me from harm...."


讓我想起﹐ 有位神父說過﹐ 我們總像坐在超市里推車的小孩﹐ 要這要那﹐ 可是﹐ 推車一直往前推﹐ 並沒有停下來讓我們拿我們要的東西。 也許﹐ 祂並不認為﹐ 那件“物品” 對我好。 所以﹐ 祂沒應驗我的禱告。


"Marvelous to me are Your works, how profound are Your thoughts my Lord. Even if I could count them, they number as the stars, You would still be there..."

我只要相信祂吧﹐ 相信祂會給我﹐ 祂認為對我是最好的。 因為祂答應我不會嫌我 ﹑ 棄我。 只是﹐ 我得不住提醒自己。



"Yayweh, I know, You are near. Standing always at my side. You guard me from the foe, and You lead me in ways everylasting..."

備註﹕ 也因為實在感到徬徨﹐ 所以聽這首歌時﹐ 是在安慰自己...

No comments:

Post a Comment